Notícies de Les Corts

El Futbol Club Barcelona porta molts anys proposant la reforma tant de les seves instal·lacions esportives com del espai urbà que té en propietat.

Recordem que el Camp Nou quan es va inaugurar el 1957 era en una zona de les Corts envoltada de camps i masies. Precisament el Camp Nou està en els terrenys de la que havia estat la Masia de Can Planes. Poca gent, fins i tot del barri, sap que allà hi havia la Masia de Can Planes.

Aquest projecte que se sotmet a aprovació inicial, ha variat des de la seva primera presentació pública al mes de maig de 2016.

Bona tarda a tothom.

La CUP agraïm a Òmnium de les Corts la seva invitació a la rebuda de la Flama del Canigó al nostre Districte. Des de la CUP volem felicitar a la seu territorial d’Òmnium que des de fa 2 anys està portant a terme una tasca de dinamització cultural i social molt important al Districte.

Des de l’assemblea de la CUP les Corts, volem deixar constància de tot el nostre suport a l’Ateneu Popular de les Corts davant la denegació del permís d'ús de via pública els dies 27 de maig i 10 de juny per part del Districte de les Corts. El Comitè de Direcció del Districte al·lega que el tancament del carrer Evarist Arnús suposava un greu problema per a les veïnes. Creiem desmesurada aquesta denegació, ja que l'impacte i problemes que pot produir al conjunt del veïnat és mínim i no és té en compte el bé comú de l'acte en sí.

LAMENTEM

No volen tancar Barnaclínic, volen enredar-nos un cop més.
El passat dia 22 d’abril apareixia l’article d’opinió: Una oportunitat per definir el nou model sanitari, signat per Gemma Tarafa i per Gerardo Pisarello.1
L’article, amb to reflexiu, encapçalava el text amb un destacat que deia: “La nova llei de fórmules de gestió sanitària hauria de representar un canvi cap a un model no lucratiu, amb participació democràtica de tots els treballadors”.

El dia 15 d’octubre de 2016 un nou espai alliberat obria les seves portes al districte de les Corts, al carrer Benavent 25, on hi ha un edifici abandonat des de fa més de 8 anys. La Benaventurada tenia com a projecte obrir un centre social autogestionat així com donar ús als pisos buits per a persones joves del barri que tenen dificultats per emancipar-se.
Benvolgudes veïnes, Després de dies de convulsió, després de dies de tensió al nostre barri, la CUP de les Corts volem mostrar el nostre malestar amb la presidenta de l'Associació de Veïns del Camp Nou. Un malestar que ens porta a recriminar la seva actitud barroera i intransigent davant d'uns fets que demostren la seva incapacitat per dur a terme la presidència d'aquesta associació. La representativitat d'una associació veïnal no pot ser mai personal sinó col.lectiva i això

Des de l'assemblea local de la CUP a les Corts donem la benvinguda a l'Espai Alliberat del carrer Benavent 25.

L'autoorganització, l'autogestió i l'autonomia del jovent del barri és un valor que creiem que cal fomentar.

CUP Capgirem Barcelona les Corts

Informació de l'activitat del grup municipal de CUP Capgirem Barcelona al Districte de les Corts

Capgirem les Corts

marxa bicicleta sanitat pública hospital clínic