NI OBLIT NI PERDÓ

Estimat Guillem:

Fa 25 anys ens van furtar la teva presència. Durant aquests anys han sigut moltes les persones que ens han explicat com havies estimat la teva cultura, el teu país, la teva terra, la nostra terra. Eres un jove implicat i combatiu; només desitjaves viure en llibertat. Aquestes, per desgràcia, van ser les raons que portaren al teu assassinat, a mans d’aquells que no pensen com nosaltres. Aquells que utilitzen la violència per imposar la seva (in)cultura.

Sempre recordarem els teus ideals, la teva lluita, la nostra lluita. Viure en uns Països Catalans lliures i millors. Viure en llibertat tot combatent el feixisme, el racisme, l´opressió d´un totalitarisme que cada vegada ens ofega més.

NO OBLIDAREM. No oblidarem el patiment de la teva gent, la nostra gent. No oblidarem el teu afany de viure, de construir un món millor, la teva força. No oblidarem aquells que ens van separar de tu, aquells que, des de la seva impunitat, ens han deixat sense la teva presència.

NO PERDONAREM. No perdonarem aquells que no pensen com nosaltres i que només saben  utilitzar la força i la repressió. No perdonarem aquells que van embrutar el teu nom, la teva ànima, el teu cos.

GUILLEM AGULLÓ,  NI OBLIT NI PERDÓ

Pau Farinetes