La CUP, amb la Marxa de la Dignitat: el 29N, totes les lluites al carrer.

El proper dissabte 29 de novembre les Marxes de la Dignitat tornen a sortir al carrer per, davant de la situació d’emergència social, reclamar pa, treball, sostre i dignitat.

Davant de les múltiples agressions que rep la classe treballadora per part de les elits, el 29 de novembre animem tothom a  visualitzar les lluites socials al carrer. Per reivindicar el no pagament del deute, el no al TTIP, la derogació de les reformes laborals, l’aturada de la repressió a les lluites socials i laborals que es veurà agreujada per la llei mordassa, el tancament dels CIE; i per reclamar uns serveis públics, universals, gratuïts i de qualitat, que es garanteixi el dret  al treball, a l’educació, a la sanitat, a l’aliment, al transport, a l’habitatge, a l’energia i a les pensions dignes per a totes les persones, sigui quina sigui la seva  procedència, i pel dret de tots els pobles a decidir per ells mateixos.

Des de la CUP donem suport a la manifestació que sortirà el proper dissabte 29 de novembre a 2/4 de 6 de la tarda de la Plaça Universitat de Barcelona i animem tothom a participar-hi.