Carta oberta a l'AAVV del Camp Nou

La CUP de les Corts vam enviar fa uns dies un correu electrònic a l'Associació de Veïns del Camp Nou en relació a l'alliberament de la Benaventurada i posteriors esdeveniments. Ara la fem pública.
Benvolgudes veïnes, Després de dies de convulsió, després de dies de tensió al nostre barri, la CUP de les Corts volem mostrar el nostre malestar amb la presidenta de l'Associació de Veïns del Camp Nou. Un malestar que ens porta a recriminar la seva actitud barroera i intransigent davant d'uns fets que demostren la seva incapacitat per dur a terme la presidència d'aquesta associació. La representativitat d'una associació veïnal no pot ser mai personal sinó col.lectiva i això sembla que per part de la presidenta no ha sigut així, ja que ha posat els seus interessos per davant dels de les veïnes d'aquest barri. Des de CUP Les Corts ens sentim menyspreats per una persona que ha volgut bolcar tot el seu odi i ràbia davant d'una formació política, que RES, reiterem RES, té a veure amb l'alliberament de La Benaventurada. En cap cas CUP de les Corts ha participat en l'alliberament d'aquest espai (necessari pel barri), per això volem desmentir totes aquells retrets que ha fet cap a la nostra formació. També volem mostrar el nostre rebuig a la posició que ha pres la Sra. Anna Ramon situant-se al costat d'aquells que volen fer d'aquest barri un negoci, ja que entenem que anar del bracet de la Presidenta de la Plataforma Pro Viviendas Turísticas Elizabeth Casañas, només respon a un atac contra aquelles veïnes que defensem un habitatge digne. La ingerència de formacions polítiques com Ciutadans o Partit Popular ens porta a entendre que més enllà de buscar diàleg i/o solucions a la inquietud d´una part del jovent del nostre barri, la senyora presidenta busca una confrontació política, deixant de banda totes aquelles qüestions que són necessàries per aprofundir en la situació de l’habitatge al Districte. La Sra. Anna Ramon no ens representa, ni a nosaltres ni a una part del veïnat que es posiciona en contra del seu egocentrisme. No volem un barri ple de turistes, que promogui l’exili juvenil a causa de l'augment del preu de l´habitatge. La CUP de les Corts ha donat i donarà suport a qualsevol espai alliberat que hi hagi al barri, per aquest motiu seguirem lluitant perquè La Benaventurada, sigui un espai alliberat, que doni un sentit crític a un barri on l'especulació és cada vegada mes forta i rància. #LAVENTUESQUEDA CUP de les Corts